Video marketing

Síla a popularita video marketingu stále roste. Proč je tomu tak? Video dokáže mnohem lépe přitáhnout a udržet pozornost zákazníka než jakýkoliv jiný obsah. Jednoduše umí vysvětlit i složité věci, u zákazníků posiluje důvěru a vyvolává v nich emoce. Nemáte ještě své video na sociálních sítích nebo webových stránkách? Podívejte se na to, proč byste tak rozhodně měli učinit.

Brandová videa – často jsou součástí větších reklamních kampaní. Cílem brandového videa je získat pozornost cílové skupiny zákazníků. Kompletní brandové kampaně pomáhají efektivně měnit či posilovat celkovou image značky nebo produktu, budují vztah se zákazníkem a aktivují uživatele k akci.

Ukázková videa – pomohou představit Váš produkt. I přestože je produkt například složitý, pomocí produktového videa můžete ukázat i jednoduše a pochopitelně jak produkt funguje, jaké jsou jeho vlastnosti, přednosti.. Ukázková videa ukazují lidem jednoduše právě to, jak produkty fungují a jak je mají používat. Videa mmohou obsahovat také rozbalení tzv. „unboxing“, testování, srovnání a nebo recenzi výrobku.

Rozhovory s odborníky – experti a odborníci působícími ve vašem oboru jsou skvělou volbou pro další video. Buduje se díky nim větší důvěra i autorita u Vašeho cílového publika.

Vzdělávací videa a návody – nabízí skvělou možnost propojení mezi zákazníky a Vaší firmou. Díky nim mohou snadněji a lépe pochopit, jak vaše firma funguje, co dělá, jak fungují vaše produkty, za jakým účelem vše děláte apod. Opět si tak můžete vybudovat větší loajalitu vašich zákazníků.

Videoávody navíc pomáhají zákazníkům lépe porozumět vašim produktům. Můžete například natočit montáž produktu, jak se výrobek používá, čemu se vyvarovat, nebo nejčastější chyby kterých se zákazníci mohou dopustit při používání produktu apod…

Animovaná videa – jsou velmi oblíbený formát reklamy v případě těžko uchopitelných konceptů, které vyžadují silné vizuální prvky. V některých případech natáčení a výroba klasického videa může být zdlouhavou a velice nákdladnou záležitostí a je rychlejší a ekonomičtější nechat vyrobit video animované. Díky animaci můžete snadněji vysvětlit abstraktní služby nebo produkty.

Video marketing? Je to moderní forma online reklamy, jejímž cílem je upoutat a udržet pozornost publika co nejjednodušším a snadno pochopitelným způsobem.

Video marketing jsou krátká videa (spoty) nejběžněji do 2 minut, jejichž cílem je prezentace produktů, služeb, značky, firmy nebo celé technologie či výroby.

Výhody video marketingu

Video je nejoblíbenější médium na internetu.

Díky kvalitním videím se na Váš web může prokliknout mnohem více lidí. Navíc například Google upřednostňuje webové stránky obsahující videa a e tím je možné se v organickém vyhledávání webových stránek dostat na vyšší pozice. Kvalitní a dobře zvolený popisek, klíčové slova, titulky, poutavý a originální náhledový obrázek, vše hraje nemalou roli v celkové podpoře pro vyhledávače a rozhoduje kam vaši stránku ve vyhledávání posune. Kvalitní video marketingová strategie přivede zcela jistě nové zákazníky na Váš web, nebo přímo k Vám díky dalšímu šíření např. pomocí sociálních sítí.

V současné době lidé, potažmo potencionální zákazníci, sami cíleně vyhledávají nejvíce videa, která už cíleně obsahují produkt nebo činnost která je předmětem jejich zájmu. Dvají přednost videu před jinými formáty.

Videa mohou nabídnout podrobnější popis produktu či služby, jejich konkrétnější ukázku, navíc po shlédnutí kvalitního videa většinou značce více důvěřují.

Fenomén dnešní uspěchané doby má za následek, že lidé nechtějí číst dlouhé texty, chtějí se co nejrychleji dostat k relevantním informacím. Také nedokážou udržet dlouho pozornost. Kvalitně zpracované video se tímto nabízí jako jedinečný nástroj, který zaujme a sdělí rychle, stručně ty nejdůležitější informace.

Video obsah na sociálních sítích neustále roste a čím dál více roste také jeho oblíbenost. A ne jen na sociálních sítích, videa jsou také oblíbená v PPC reklamě.

Lidé sledují sociální sítě několikrát týdně a někteří i několikrát denně. Proto je dobré se na ně ve své video marketingové strategii rozhodně zaměřit. Videa udělají vaše profily na sociálních sítích atraktivnější, zábavnější a určitě více osloví.

Sociální sítě se od sebe malinko liší a podle toho by měla vypadat také videa. Optimalizace reklamních videí se tvoří pro každou sociální síť zvlášť, velkou roli pak hrají délka vide, titulky, texty, nadpisy a zvolený obsah.
Ideální délky videa pro jednotlivé sociální sítě jsou:

  • Facebook – do 60s
  • Instagram – cca 30s
  • Twitter – 45s
  • LinkedIn – 60s
  • YouTube – cca 2 minuty (záleží pak na typu videa a sdělení)
U videí na sociálních sítích je vhodné přidávat titulky, protože spousta lidí sleduje obsah bez zvuku.
Ve stručnosti vypadá video marketingová strategie nějak takto:
  • Nastavení cílů videa
  • Stanovení cílového publika
  • Obsah videa
  • Mít pevný plán
  • Stanovený rozpočet

My vám s celou strategií velmi rádi a ochotně pomůžeme. Náš tým pro Vás připraví různé návrhy videí od animace přes poutavá videa až po informační nebo produktová videa. Neváhejte se nás obrátit, až 75 % lidí začne vnímat produkt nebo Vaši značku pozitivněji po shlédnutí videopříspěvku. V tom je opravdová síla video marketingu.

Přidat komentář

Your email address will not be published.